Conversie optimalisatie
Conversie betekent omzetting.
Conversie optimalisatie is meer doelgroepgerichte respons: de doelgroep bereikt de website en zet dit bezoek om in de juiste handeling.
Dat is bijvoorbeeld de actie: contact opnemen, bestellen, offerte aanvragen, inschrijven of boeken. Wij werken gericht aan het oproepen van dit soort acties op je website.
Conversie optimalisatie 3 positieve effecten:
- Gegarandeerd meer respons
- Goed meetbare resultaten
- Maximaal effect uit zoekmachine optimalisatie
Haal het maximale uit je SEO en SEA
Je wilt het maximale uit zoekmachine optimalisatie en/of Google AdWords halen. Daarvoor adviseren wij gericht in conversieverbetering.
Goed meetbare resultaten maken het mogelijk realtime te handelen. Het effect van conversie optimalisatie is heel goed te meten.
Wat onder andere wordt vastgelegd is:
- Het aantal websitebezoekers
- De respons van de websitebezoekers
- De conversiepercentages
Je ziet hoeveel bezoekers iets doen en precies wat ze doen. We kunnen bijna ‘live’ meekijken zodat ook precies te zien is waar bezoekers eventueel afhaken. Hierop is direct te anticiperen en dat zorgt gegarandeerd voor meer respons.
Conversieverbetering
In deze fase van SEO gaan we uit van het feit dat de bezoeker je website al heeft gevonden. Dat levert veel gegevens op. Interpretatie van die gegevens is de volgende stap.
- Analyse van je webstatistieken
- Lokaliseren van knelpunten
- Concrete verbetervoorstellen aandragen en samen verwerken.