Tijdens het Consumer Search Behavior Event in Londen eind oktober is er een aantal interessante onthullingen gedaan over het zoekgedrag van consumenten. Doordat consumenten steeds meer gebruik maken van mobiele apparaten en Google zijn algoritmen en functionaliteiten continue verandert, verandert daarmee ook het zoekgedrag. In dit artikel worden de laatste zoektrends in zoekmachines blootgelegd. […]
Categorie: Overig
Infographic | Bereid je voor op Mobilegeddon
Op 21 april a.s. gaat Google mobiel-vriendelijke websites belonen met betere posities. Is jouw website al mobiel-vriendelijk? Check het handige stappenplan in deze infographic! […]
Infographic | De beste tijden voor een bericht op social media
Heb jij je ooit afgevraagd wanneer je jouw content het beste kan delen op social media? Kijk dan eens naar de tijden in deze infographic. […]
Jaaroverzicht: de populairste zoekopdrachten van 2014
Het nieuwe jaar is inmiddels twee weken oud: tijd voor een jaaroverzicht met de populairste zoekopdrachten van 2014. […]
Cijfers mobiel internetgebruik 2014
Mobiel internetgebruik gaat een steeds prominentere rol gaat spelen in ons dagelijks leven.
Wat zijn de highlights van mobiel internetgebruik 2014? De cijfers! […]
5 nuttige Google apps tijdens je vakantie
Binnenkort op vakantie? Gebruik je smartphone nuttig tijdens je vakantie met 5 apps van Google. Zowel zakelijk als privé. […]
Resultaten onderzoek mobiel aankoopgedrag
Een recent onderzoek van AC Nielsen en Google toont aan wat de invloed is van mobiel gebruik op het aankoopgedrag van consumenten.
Wat betekent dit voor retailers? Artikel over de resultaten van het onderzoek plus nuttige tips voor retailers. […]
Wat worden de beste webwinkels van 2014?
In maart worden de Thuiswinkel Awards uitgereikt aan de beste Nederlandse webwinkels van 2014. Wat kunnen wij van deze webwinkels leren? En wat zijn de grootste online marketing uitdagingen voor 2014? […]
Verbeter je conversies met Google Experimenten
Vraag je jezelf wel eens af of jouw website of webshop optimaal is ingericht en maximaal converteert?
Door gebruik te maken van Google Experimenten kun je op eenvoudige wijze A/B en multivariate testen. Lees hoe. […]
Webwinkel-SEO: 5 tips
SEO staat voor Search Engine Optimization. In Nederland bekend als zoekmachine optimalisatie. Het doel van zoekmachine optimalisatie is om met je website of webshop hoge posities te bereiken in de (gratis) zoekresultaten van zoekmachines als Google. […]