De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

Duplicate content. Hoe ga je er mee om?

Hoe omgaan met duplicate content

Er bestaat nog steeds veel onduidelijkheid over hoe Google met duplicate content omgaat. Er wordt zelfs beweerd dat duplicate content penalties oplevert en daardoor gevaarlijker zou zijn dan spammy links. Is dit werkelijkheid of slechts een fabel? Duplicate content wordt gefilterd Ooit deed Susan Moskwa van Google in 2008 de uitspraak:” Laten we de discussie […]

Lees verder…

Verbeter je SEO teksten en scoor hoger in Google

Schrijf jij wel eens SEO teksten voor je website? Dan weet je hoe lastig het is om je artikel of blogbericht hoog in Google te krijgen. Waarschijnlijk heb je flink je best gedaan om een mooi artikel te schrijven, maar uiteindelijk blijft het verwachte toppositie uit. Dat is frustrerend. Met deze 4 tips verbeter je je […]

Lees verder…

Hoe verbeter je de SEO kwaliteit van je content?

Voor een goede vindbaarheid van je website in zoekmachines, dient de SEO kwaliteit van je content optimaal te zijn.  Aan de hand van enkele belangrijke rankingfactoren leggen we je uit hoe je dit eenvoudig doet. Rankingfactoren voor SEO kwaliteit De website Search Engine Land stelt jaarlijks een lijst op van de meest belangrijke SEO factoren.  Deze factoren […]

Lees verder…

Conversies genereren door retargeting

Retargeting is een manier van adverteren waarbij je bezoekers die je website of webshop hebben verlaten, verleidt om terug te keren zodat ze alsnog een transactie doen. Je bent er dus van verzekerd dat je jouw doelgroep zult bereiken door gericht te adverteren. […]

Lees verder…

New PageRank, No Ranking

Half januari 2011 was het dan zover: de nieuwe update van de Google PageRank (PR). We hebben er zo’n 9 maanden op moeten wachten, maar waar hebben we nu eigenlijk op moeten wachten? Op een schouderklopje. PR laat de waarde van een pagina t.o.v. andere pagina’s zien, maar heeft geen positief effect op de ranking […]

Lees verder…

Houd je kennis op peil

Ontvang onze artikelen.