De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

Linkbuilding, hoe doe je dat?

linkbuilding

Linkbuilding is vaak een noodzakelijk onderdeel om beter vindbaar te worden.   Bij linkbuilding gaat het om het verkrijgen (verdienen) van externe links naar je website om je posities in Google te verbeteren. Dat kan op verschillende manieren: er zijn namelijk meerdere vormen van linkbuilding. Hieronder vind je een zo compleet mogelijk overzicht met de […]

Lees verder…

Slechte backlinks: hoe herken je ze?

Slechte backlinks, of backlinks van lage kwaliteit: ze zijn slecht voor je SEO. Maar hoe herken je ze? En nog belangrijker: hoe kom je er vanaf?

DEEL 1: In dit artikel helpen we je zoveel mogelijk op weg bij het herkennen van deze slechte backlinks. […]

Lees verder…

Reactie op reacties linkbuilding

Het artikel over Three Way Linking bracht leuke reacties op. Reacties die een beetje aangeven hoe er over linkbuilding wordt gedacht. We zetten wat dingen op een rijtje. Hieruit pluk je wat je kunt doen en wat je vooral niet moet doen met linkbuilding. De basis geeft Google in één zin: “A crawler visits a page, copies the content and follows the links.” […]

Lees verder…

Reactie op reacties op linkbuilding

Het artikel over Three Way Linking bracht leuke reacties op. Reacties die een beetje aangeven hoe er over linkbuilding wordt gedacht. We zetten wat dingen op een rijtje. Hieruit pluk je wat je kunt doen en wat je vooral niet moet doen met linkbuilding. De basis geeft Google in eenn zin: ‘A crawler visits a […]

Lees verder…

Verdeling van trefwoorden over de pagina

Binnen SEO volgen we nu geheel de weg van de Panda. De Master Po van SEO vertelt ons dat we het best uit kunnen gaan van wat gebruikers willen. Google geeft inzicht in hun richtlijn door ons een reeks vragen voor te leggen die gebruikers stellen. We gaan hier in op de wens dat de hele pagina interessante informatie moet bieden. Sleutelwoord: trefwoorden! […]

Lees verder…

3 Way Linking is een pittige klus

Binnen optimalisatie voor zoekmachines speelt linkbuilding een belangrijke rol. Het is dé manier om de populariteit van je website te vergroten.
En natuurlijk probeert men daar op minder eerlijke manieren gebruik van te maken.
En natuurlijk is Google niet op zijn achterhoofd gevallen. […]

Lees verder…

Social media, het nieuwe linkbuilden?

Google maakt steeds meer gebruik van social media in de zoekresultaten. Een onderdeel hiervan is de optie Social Search, die een kwartaal geleden in Google Labs is gezet. Hiermee voer je een zoekopdracht uit binnen je eigen netwerk. Dit kan zijn binnen de informatie van vrienden op Twitter of Google Buzz. Maar Google gaat nog […]

Lees verder…

Link juice

Veel mensen hebben nog nooit van ‘link juice’ gehoord terwijl dit toch wel een belangrijk aspect is op het gebied van zoekmachine optimalisatie. Elke pagina heeft een waarde. Hoe hoger deze waarde is hoe hoger deze pagina zal scoren in de Zoekmachine. Deze waarde wordt uitgedrukt in een cijfer dat de Google PageRank heet. […]

Lees verder…

Houd je kennis op peil

Ontvang onze artikelen.