De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

Kom meer te weten over 301 en 302 redirects

Duiken in de wereld van redirects draait allemaal om het maken van de juiste keuzes voor SEO en gebruikerservaring. SEO-experts weten dat 301 en 302 redirects de meest voorkomende opties zijn. Maar wat is het verschil? Ze verkeerd gebruiken kan de rank… […]

Lees verder…

Canonicalisatie beheersen voor SEO succes

In de voortdurend veranderende wereld van SEO wordt canonicalisatie een must-know onderwerp, vooral voor 2025. Het draait allemaal om het vertellen aan zoekmachines welke versie van je content de “echte” is. Deze gids duikt diep in de details van canon… […]

Lees verder…

Technische SEO-gids voor redirects

Website redirects geven browsers en zoekmachines informatie over een URL en waar ze de webpagina kunnen vinden. Het is essentieel om redirects correct te gebruiken omdat ze invloed hebben op de manier waarop websites gecrawld en geïndexeerd worden door Google. In dit artikel lees je hier meer over. HTTP-statuscodes Browsers en zoekmachinecrawlers zoals GoogleBot worden […]

Lees verder…

Hoe je broken links vindt en repareert

In dit artikel lees je waarom interne links belangrijk zijn voor SEO. Ook krijg je tips hoe je broken links kan vinden en hoe je ze kan repareren. Als je een website beheert, is het belangrijk om regelmatig te controleren op broken interne links. Broken interne links kunnen bezoekers frustreren en ervoor zorgen dat ze […]

Lees verder…

URL-wijzigingen niet zo eenvoudig te verwerken voor Google Search

Google heeft een video vrijgegeven over de SEO-impact van het aanbrengen van URL-structuurwijzigingen op je site. John Mueller (Search specialist bij Google) zei, dat URL veranderingen niet zo eenvoudig te verwerken zijn voor zoekmachines. Deze veranderingen, mits goed uitgevoerd, kunnen enkele maanden duren voordat Google ze volledig heeft verwerkt. Waarom is het niet eenvoudig? Omdat […]

Lees verder…

5 Belangrijke Technische SEO Trends in 2021

Het is geen geheim dat SEO zwaar leunt op technische componenten om site ranking te stimuleren. En met zoveel opkomende technologieën, nieuwe tools en metrics, vraag je je misschien af of deze constante updates van invloed zullen zijn op je meer technische werk. Om meer te weten te komen over de staat van technische SEO […]

Lees verder…

Kom meer te weten over SEO Audits

Wat is een SEO audit? Het is een term die veel gebruikt wordt, maar wat is nu eigenlijk een SEO audit? SEO (Search Engine Optimization) is een vrij brede discipline, en als zodanig wordt ‘SEO audit’ vaak gebruikt als een containerbegrip dat kan verwijzen naar een aantal verschillende soorten audits. In dit artikel zullen we […]

Lees verder…

Houd je kennis op peil

Ontvang onze artikelen.