De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

Moet u gebruik maken van Nofollow, gesponsord, of UGC Links?

Link attributen zijn nodig voor uitgaande links om te voldoen aan de wetgeving van het land en de richtlijnen van Google. Leer hier wanneer en hoe u ze allemaal kunt gebruiken. De vraag van vandaag komt van Aishwarya in Queensland, die vraagt: “Is het nodig om Nofollow, Sponsored of UGC links (rel=”gesponsord”, rel=”volgen” of rel=”nofollow […]

Lees verder…

Evaluatie van de Core Web Vitals

Wat zijn Core Web Vitals? Voor iedereen die nog niet bekend is met de Core Web Vitals – het zijn drie getallen die Google zal gebruiken om de ervaring van de pagina’s te beoordelen. En ergens in 2021 zal het een officiële rangschikkingsfactor worden. Snelheid is al lang een officiële ranking factor, maar met de […]

Lees verder…

Google’s Rich Results Test Tool Ondersteunt ‘Artikel’ Markup

Google werkt zijn Rich Results Test tool bij met ondersteuning voor artikel gestructureerde data markup. We are happy to announce support for Article structured data in the Rich Results Test tool. Read more about the markup in our developer documentation https://t.co/8osWelZNwu or test your pages at https://t.co/AGp8xwSsDK pic.twitter.com/YjuomwwnMl — Google Webmasters (@googlewmc) August 10, 2020 […]

Lees verder…

Bereid je voor op mobile-first indexering

Wat is Mobile-first indexering? Het houdt in dat de mobiele versie van je website de basis wordt voor wat Google in zijn index opneemt en het uitgangspunt voor de ranking. Al enkele jaren houdt Google zich bezig met mobile-first indexering. Ze hebben mobile-first indexering ingeschakeld voor de meeste van de huidige gecrawlde sites, en heeft […]

Lees verder…

Google’s nieuwe ranking factor: Core Web Vitals

Google heeft aangekondigd dat er in 2021 een nieuwe ranking factor in gebruik wordt genomen: Core Web Vitals. Google heeft dit officieel bekend gemaakt omdat ze webmasters willen aanmoedigen om op voorhand wijzigingen aan te brengen aan hun site. In dit artikel wordt besproken wat deze nieuwe ranking factoren zijn, met welke tools je kunt […]

Lees verder…

Technische SEO tips

Technische SEO helpt je om een solide basis te creëren en ervoor te zorgen dat jouw site kan worden gecrawled en geïndexeerd. Met de tool Screaming Frog kun je veel technische SEO punten controleren. Structuur Gebruik een SEO-vriendelijke URL-structuur Een SEO-vriendelijke URL-structuur maakt het makkelijker voor zoekmachines om jouw pagina’s te crawlen en te begrijpen […]

Lees verder…

Hoe maak ik een XML Sitemap aan?

In een sitemap staan de links naar de pagina’s op de site netjes onder elkaar, zodat bezoekers en zoekmachines eenvoudig de juiste pagina vinden. “Eigenlijk is het dus een overzicht van de complete site op een enkele pagina.” Hoewel de termen vaak door elkaar gebruikt worden zijn er eigenlijk twee soorten Sitemaps: 1. Een HTML-sitemap voor bezoekers2. […]

Lees verder…

Tips en info over Page Speed

In dit artikel kom je meer te weten over Page Speed en krijg je tips hoe je de laadtijd van je website kan versnellen. Wat is Page Speed? Page Speed is de tijd die een webpagina nodig heeft om te laden. De laadsnelheid van een webpagina is afhankelijk van verschillende onderdelen zoals de webserver, de […]

Lees verder…

Google’s zoekalgoritme mogelijk onthult aan een SEO specialist

Google is betrokken bij een rechtszaak die ertoe kan leiden dat het bedrijf zijn lang bewaakte algoritmegeheimen prijsgeeft. Als onderdeel van de rechtszaak heeft Google een ultimatum gekregen van de Britse rechtbanken om het bewijs in te trekken voor zijn verdediging of de details van zijn zoekalgoritme te onthullen. Google zou niet alleen de details […]

Lees verder…

Houd je kennis op peil

Ontvang onze artikelen.