De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

Https vanaf februari 2017 nog belangrijker in Google

Https wordt een kritische factor voor Google wanneer je klantgegevens verzamelt Het internet moet veiliger. Deze boodschap benadrukt Google nogmaals eind december 2016 op zijn blog. Google schrijft: ”https installeren voor je website is belangrijk, maar het wordt een kritische factor wanneer je klantgegevens verzamelt”. Het ontbreken van een beveiligde verbinding zal dus consequenties gaan […]

Lees verder…

Maak je website sneller en wordt beter vindbaar in zoekmachines

Wist je dat de laadtijd van een website invloed heeft op de vindbaarheid? Snelle websites verdienen namelijk de voorkeur van Google omdat bezoekers niet onnodig hoeven te wachten totdat de website is ingeladen. Daarnaast zorgen snelle sites voor conversieverbeteringen omdat bezoekers minder snel afhaken. Maak je website sneller en wordt beter vindbaar in zoekmachines met […]

Lees verder…

SEO techniek: Voorkom een dubbele homepage!

dubbele homepage seo

Veel website bevatten een ‘dubbele homepage’. De homepage van een website is over het algemeen via verschillende links binnen een website op te roepen. Het is noodzakelijk dat deze links naar dezelfde url verwijzen. Waarom dit noodzakelijk is, en hoe het op te lossen leest u hier! […]

Lees verder…

Error 404 of 301 Redirect

linkbuilding

Pagina’s van je website vernieuwen is prettig. Het is leuk voor regelmatige bezoekers en voor zoekmachines. Zij houden allemaal van levende websites. We moeten het wel op de juiste manier doen, anders wordt het minder prettig.
Er kunnen problemen ontstaan bij het weggooien of veranderen van een pagina. Die zijn echter goed op te lossen, als we het spel goed spelen. […]

Lees verder…

Snippets: The Return of The Metatag Description

Momenteel staat de beschrijving van de webpagina, de Metatag Description, op een laag pitje. Wat betreft de vindbaarheid tenminste: Google gebruikt hem niet meer voor de ranking. De beschrijving van onze pagina’s is gericht op de CTR: gebruikers via Google binnenhalen. Maar er is meer. Google geeft een Preview, via het vergrootglas achter het zoekresultaat […]

Lees verder…

Interne links en wat doen we ermee?

Er zijn veel manieren om hoog te staan op de resultatenpagina van Google, maar PageRank lijkt een toverwoord. Voor een hoge PageRank (PR) doen we alles want wat is beter dan een hoge waardering door Google; en een groen balkje staat gewoon goed. In het kort hoe scoren met PR in principe werkt: 1. Je […]

Lees verder…

Houd je kennis op peil

Ontvang onze artikelen.