Lokale zoekresultaten in Google. Zorg dat je vermeld wordt! Wanneer je zoekt op een bedrijfsactiviteit in combinatie met een plaatsnaam op jouw computer of smartphone, zie je direct bovenaan drie lokale zoekresultaten. Deze zeer opvallende lokale zoekresultaten zijn verrijkt met bedrijfsgegevens en routebeschrijving. Zou het niet mooi zijn als jouw bedrijf in deze top 3 […]
Categorie: SEO
De impact van Google Panda onthuld
Terwijl we gespannen zaten te wachten op de nieuwe Google Penguin 4.0 update, heeft Google inĀ januariĀ 2016 Google Panda toegevoegd aan zijn kernalgoritme. Dit betekent dat de kwaliteit van content op webpaginaās nog strenger wordt beoordeeld. […]
Website vernieuwen? Voorkom SEO schade
Een nieuw jaar betekent voor bedrijven weer nieuwe activiteiten op de agenda. Vaak ook de website vernieuwen. Een vernieuwde website is altijd mooi om naar uit te kijken. Maar de website vernieuwen is ook ingrijpend. Niet alleen krijgt je website een nieuwe vormgeving. Ook de websitestructuur en content zullen in de meeste gevallen veranderen. Dit […]
Google Penguin 4.0 komt er aan
Begin december bracht Google het nieuws dat Google Penguin 4.0 wordt uitgesteld tot begin 2016. Google Penguin 4.0 is de nieuwe update van het algoritme om spammy links tegen te gaan.Ā De laatste update 3.0 bracht Google uit in oktober 2014. […]
Wat moet je doen als je organische verkeer drastisch afneemt?
Als jouw website zoekmachinevriendelijk is ingericht door zoekmachine optimalisatie (SEO) is de kans groot dat organisch bezoek Ć©Ć©n van de grootste generatoren is van jouw websiteverkeer. Het is dan wel even schrikken als je in Google Analytics ziet dat jouw verkeerĀ plots drastisch afneemt. Wij vertellen je in dit artikel wat je moet doen. […]
Verbeter je on-site SEO met deze handige tips
Zoekmachine optimalisatie (SEO) is een continue strijd met veel concurrentie. In dit artikel geeft Proseo je een paar handige on-site SEO tips waar je meteen mee aan de slag kunt! […]
Mobile search: ben jij er klaar voor?
Google heeft een einde gemaakt aan alle speculaties: de mobiel-vriendelijkheid van sites gaat vanaf 21 april 2015 veel zwaarder wegen als ranking factor. Waarom? En wat betekent dit? […]
Nieuw algoritme schudt mobiele zoekresultaten door elkaar
Het nieuwe algoritme waarbij mobiel-vriendelijke websites hoger scoren in de mobiele zoekresultaten lijkt vanaf deze week definitief te worden uitgerold. […]
Google waarschuwt mobiel-onvriendelijke websites voor slechte posities
Google maakt serieuze stappen om de mobiele zoekresultaten te verbeteren voor gebruikers die zoeken via een smartphone of tablet. Gebruikers van de Webmaster Tools kunnen namelijk een waarschuwingsmail verwachten over slechte posities wanneer de website niet mobiel-vriendelijk is ingericht. […]
Is jouw website al mobiel-vriendelijk?
In een poging om mobiele gebruikers te helpen bij het herkennen van mobiel-vriendelijke websites wil Google deze websites gaan labellen. Waar moet je website aan voldoen en hoe verdien je een āmobiel-vriendelijkā label? […]