De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

5 Manieren om je organische posities te behouden

Hoge posities behalen met zoekmachine optimalisatie (SEO) is een uitdaging op zich, maar heb je eenmaal topposities bereikt dan is het zaak om er alles aan te doen om je posities te behouden. De concurrentie is moordend en als je even niet oplet kunnen je zwaarbevochten posities zomaar verdwijnen. In dit artikel vertellen we wat je moet doen […]

Lees verder…

Posted in SEO

Hoe haal je meer uit je SEO kosten?

Als marketeer wil je het maximale uit je SEO kosten halen. Je wilt immers je marketingdoelstellingen halen. Hoe doe je dat? Dat doe je als volgt. Je kiest ervoor om een deel van de SEO werkzaamheden zelf uit te voeren. Ja je leest het goed. Je gaat ook zelf aan de slag. Hierbij kies je uiteraard alleen SEO werkzaamheden […]

Lees verder…

5 Tips voor een perfecte SEO homepage

Zoekmachine optimalisatie (SEO) is een complex proces dat de hele website betreft. Dus ook de homepage. Echter wordt deze vaak vergeten in het SEO proces. Dat is zonde want het is één van je belangrijkste pagina’s. Dit artikel geeft je 5 tips waar je rekening mee moet houden om je homepage perfect vindbaar te maken. Waarom […]

Lees verder…

Posted in SEO

3 Tips voor betere lokale zoekresultaten

Lokale zoekresultaten in Google. Zorg dat je vermeld wordt! Wanneer je zoekt op een bedrijfsactiviteit in combinatie met een plaatsnaam op jouw computer of smartphone, zie je direct bovenaan drie lokale zoekresultaten. Deze zeer opvallende lokale zoekresultaten zijn verrijkt met bedrijfsgegevens en routebeschrijving. Zou het niet mooi zijn als jouw bedrijf in deze top 3 […]

Lees verder…

Posted in SEO

De impact van Google Panda onthuld

Terwijl we gespannen zaten te wachten op de nieuwe Google Penguin 4.0 update, heeft Google in januari 2016 Google Panda toegevoegd aan zijn kernalgoritme. Dit betekent dat de kwaliteit van content op webpagina’s nog strenger wordt beoordeeld. […]

Lees verder…

Posted in SEO

Website vernieuwen? Voorkom SEO schade

Een nieuw jaar betekent voor bedrijven weer nieuwe activiteiten op de agenda. Vaak ook de website vernieuwen. Een vernieuwde website is altijd mooi om naar uit te kijken. Maar de website vernieuwen is ook ingrijpend. Niet alleen krijgt je website een nieuwe vormgeving. Ook de websitestructuur en content zullen in de meeste gevallen veranderen. Dit […]

Lees verder…

Posted in SEO

Google Penguin 4.0 komt er aan

Begin december bracht Google het nieuws dat Google Penguin 4.0 wordt uitgesteld tot begin 2016. Google Penguin 4.0 is de nieuwe update van het algoritme om spammy links tegen te gaan. De laatste update 3.0 bracht Google uit in oktober 2014. […]

Lees verder…

Posted in SEO

Wat moet je doen als je organische verkeer drastisch afneemt?

Als jouw website zoekmachinevriendelijk is ingericht door zoekmachine optimalisatie (SEO) is de kans groot dat organisch bezoek één van de grootste generatoren is van jouw websiteverkeer. Het is dan wel even schrikken als je in Google Analytics ziet dat jouw verkeer plots drastisch afneemt. Wij vertellen je in dit artikel wat je moet doen. […]

Lees verder…

Posted in SEO

Mobile search: ben jij er klaar voor?

Google heeft een einde gemaakt aan alle speculaties: de mobiel-vriendelijkheid van sites gaat vanaf 21 april 2015 veel zwaarder wegen als ranking factor. Waarom? En wat betekent dit? […]

Lees verder…

Posted in SEO

Houd je kennis op peil

Ontvang onze artikelen.