Sinds tijden is er weer een grote update uitgebracht: Google Panda 4.0.
Tevens is er nog een tweede Google update uitgebracht: Payday Loans 2.0.
Wat is de invloed van deze updates op je SEO? […]
Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel
lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.
Sinds tijden is er weer een grote update uitgebracht: Google Panda 4.0.
Tevens is er nog een tweede Google update uitgebracht: Payday Loans 2.0.
Wat is de invloed van deze updates op je SEO? […]
Veranderingen in Google Search maken het lastiger om de waarde van SEO te bepalen.
Toch biedt SEO flink toegevoegde waarde. Twee ideeĆ«n om de waarde van SEO te achterhalen. […]
Sinds een aantal jaar is het mogelijk om een pasfoto te laten zien in de zoekresultaten van Google. Deze pasfoto wordt vertoond bij het tonen van artikelen, zodat zoekers in Google direct kunnen zien wie het artikel heeft geplaatst. […]
De laatste tijd is er al veel over gezegd… backlinks geven websites een flinke boost in zoekmachines.
Maar vergeet vooral On site SEO niet! Met de volgende 5 effectieve tips voor On site SEO kan je direct je online vindbaarheid verbeteren. […]
Wil je sneller en meer bezoek via zoekmachines? Maak gebruik van long tail zoekwoorden. Wat is het? En hoe werkt het?
Bestudeer de tips en Infographic. […]
De Google Hummingbird update is de grootste van de afgelopen 3 jaar. Deze update vervangt het oude algoritme en richt zich op het “nieuwe zoeken”.
Welke invloed heeft de Google Hummingbird update op de vindbaarheid van jouw website? […]
Sinds 24 september 2013 is het niet meer mogelijk om in Google Analytics zoekwoorden te achterhalen.
6 Alternatieve oplossingen bij het bepalen van kwalitatieve trefwoorden. […]
Google Panda weert webpagina’s van lage kwaliteit uit de zoekresultaten. Hoe werkt het? En wat kan je er tegen doen?
Verbeter de content van je webpagina’s door 10 vragen te beantwoorden. […]
Sinds de Google update āVinceā van februari 2009 is er op SEO forums veel geschreven over het āoneerlijke concurrentievoordeelā van de grote merken in Google.
Velen zijn van mening dat grote merken eenvoudiger hoge posities bereiken. Maar is dit ook zo? […]
Uit onderzoek van Postbedrijf PostNL blijkt dat beginnende webwinkeliers zich nogal verkijken op de benodigde tijd, complexiteit en geld dat nodig is bij het opzetten van een webwinkel. In dit artikel gaan wij dieper in op deze problemen en geven wij een aantal belangrijke tips! […]
Ontvang onze artikelen.