De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

Aardig zijn is de boodschap

We leven in de CopyPasteCultuur. Dat roept vaak ergernis op, maar kwaad worden heeft niet veel zin. Alleen het plaatje hiernaast al. Je pakt het gewoon van internet en dat mag omdat het niet van Walt Disney e.a. is. Kopiëren houd je niet tegen en het is beter hier voordeel uit te halen. Soms lukt dat prima d.m.v. aardig zijn, slijmen. We laten enkele voorbeelden zien. […]

Lees verder…

Een sterke vervanger van Yahoo Site Explorer

Na negatieve feedback over de stap richting Bing heeft Yahoo! hand in eigen boezem gestoken: exit Site Explorer! Dit gaat waarschijnlijk eind september 2011 plaatsvinden. Zelf geven zij aan dat de Bing Webmaster Tool vanaf dan de bron zal zijn voor de Bing and Yahoo! webmaster site en voor analytische data. Maar is dit genoeg of moeten we op zoek naar een sterke vervanger van Yahoo! Site Explorer? […]

Lees verder…

De Google knop

Is het niet makkelijk als iemand je vertelt wat zijn ervaring is op een website?
Dat je kan lezen of het antwoord op je probleem wel op die ene website te vinden is. Google heeft hierover nagedacht en komt nu met de Google +1 suggestie knop. Een fraai idee of…? […]

Lees verder…

CAPTCHA: het bewijs van menselijkheid

We zien het steeds vaker en het zal alleen maar meer worden toegepast op het internet: formulieren. Ze zijn handig bij het aanmelden of inschrijven bij websites, om reacties op artikelen te plaatsen, om bestellingen te doen bij webshops. En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Wat ook meer en meer voorbijkomt bij iets […]

Lees verder…

‘Afbeeldingen’ in Google: Ongeveer 29.900.000 resultaten (0,08 seconden)

Google vindt afbeeldingen steeds belangrijker. Als de zoekopdracht bijzonder relevant is (typ: ‘afbeelding’) komen de afbeeldingen boven de zoekresultaten op Het internet te staan. Is de opdracht iets minder belangrijk dan staan de afbeeldingen tussen de resultaten. Sinds kort is het ook mogelijk om in Afbeeldingen te kiezen voor ‘Gesorteerd op onderwerp’. Dit is leuk, […]

Lees verder…

Tussenstand Enquete SEO Handleiding

19 mei jl. vroegen wij om inbreng met als doel SEO Handleiding als blog meer op de wensen van lezers te richten. Dit was de eerste enquête met vrij algemene vragen. Of beter: dit is de eerste enquête met vrij algemene vragen want hij staat er nog steeds, al is hij wel een beetje aangepast. […]

Lees verder…

AIDA begint met de A van koptekst

AIDA is een bekend marketingmodel. Het beschrijft de route langs 4 stations om lezers te roepen en ze iets lekkers voor te schotelen dat ze wel moeten kopen. Attention/Awareness, Interest, Desire en Action zijn gevoelens die van lezers klanten maakt. Slaagt de opzet van A tot A, dan is het opzetten van die webshop geen […]

Lees verder…

Help SEO Handleiding!

Help jij mee met het inrichten van SEO Handleiding naar wat je zelf nodig hebt? Dat kan via korte enquêtes. De resultaten gebruikt deze blog dan om zichzelf flink op te poetsen. Weloverwogen commentaar op seohandleiding.nl wordt zo onze handleiding. We beginnen met 8 vragen. Samen met de volgende enquêtes krijgt SEO Handleiding dan weer […]

Lees verder…

Houd je kennis op peil

Ontvang onze artikelen.