De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

Wat betekent Freshness of content (en hoe je het kan toepassen)

Zorg ervoor dat jouw content geschikt is voor het doel wanneer het op de zoekmachine resultaten verschijnt. Lees over de soorten zoekopdrachten waarop Google “freshness” toepast. Zal het regelmatig publiceren van nieuwe artikelen of het updaten van oude blog posts je helpen beter te ranken? Misschien, maar niet alleen door de datum of frequentie te […]

Lees verder…

Posted in SEO

Wat je kunt leren van backlinks van je concurrent

Concurrerende backlink onderzoek is een van de eerste stappen in je eigen linkbuilding strategie. Of het uitzoeken wat er nodig is om de organische ranking van je concurrenten te bereiken. Links zijn zeker niet het enige ranking signaal, maar ze zijn nog steeds een van de meest krachtige factoren (zo niet de meest krachtige). Wanneer […]

Lees verder…

Posted in SEO

6 Essentiële On-Page SEO-factoren – Deel 1

Bij On-Page SEO worden content, tags en interne links van een pagina aangepast om de zichtbaarheid te verbeteren. In dit artikel worden 6 factoren besproken om de jouw website te optimaliseren. Wanneer je met zoekmachine optimalisatie (SEO) aan de slag gaat zul je merken dat dit een doorlopend proces is. Er is geen punt waarop […]

Lees verder…

Posted in SEO

Tips voor mobiele optimalisatie

Het is alweer een tijdje geleden dat Google zijn mobile-first index begon uit te rollen. Toen dit voor het eerst werd aangekondigd, haastten SEO-specialisten zich om ervoor te zorgen dat hun site in overeenstemming was met Google’s Core Web Vitals en richtlijnen voor mobiele ontwikkeling. Optimaliseren voor het mobiele web is een heel uitgebreid onderdeel […]

Lees verder…

Posted in SEO

Hoe je broken links vindt en repareert

In dit artikel lees je waarom interne links belangrijk zijn voor SEO. Ook krijg je tips hoe je broken links kan vinden en hoe je ze kan repareren. Als je een website beheert, is het belangrijk om regelmatig te controleren op broken interne links. Broken interne links kunnen bezoekers frustreren en ervoor zorgen dat ze […]

Lees verder…

Kom meer te weten over IndexNow

Ben je al op de hoogte van IndexNow? Wat houdt het in? Wie ondersteunt het? Wat zijn de voordelen van real-time indexering en wat moet je erover weten voor SEO? Dat lees je in dit artikel. Waarom we IndexNow nodig hebben Zoekmachines vinden content al een lange tijd op dezelfde manier. Lang geleden, in 1993, […]

Lees verder…

Posted in SEO

Intern linken is heel belangrijk voor SEO

Intern linken is heel belangrijk voor SEO John Mueller van Google beantwoordde een vraag over het belang van intern linken. Hij bevestigde dat dit verder gaat dan de breadcrumb navigation. Breadcrumb navigation In het kinderverhaal van Klein Duimpje kan hij door een spoor van broodkruimels achter te laten, voorkomen dat hij verdwaalt. Dit zelfde principe […]

Lees verder…

Posted in SEO

Hoe je YouTube-video’s laat ranken in Google Search

Het is redelijk eenvoudig om jouw YouTube-video’s geïndexeerd te krijgen in Google en kans te maken op vertoningen in de zoekresultaten. Er zijn twee stappen die je moet nemen. Stap 1 is het uploaden van jouw video’s naar YouTube en stap 2 is het instellen van de zichtbaarheid op openbaar. Alleen al door je video’s […]

Lees verder…

Posted in SEO

Hoe verouderde landingspagina’s jouw ranking kunnen beïnvloeden

Elke dag vervallen er veel landingspagina’s wanneer informatie veroudert, producten uitverkocht raken en diensten worden stopgezet. Hoe die verouderde content wordt behandeld vanuit een SEO perspectief kan van grote invloed zijn op de organische zoekresultaten van websites. Het hebben van verouderde content kan er voor zorgen dat de website in positie in de zoekresultaten daalt. […]

Lees verder…

Posted in SEO

Google verwijdert 12 structured data fields uit helpdocumenten

Het verwijderen van structured data fields kan invloed hebben op HowTo, QAPage en SpecialAnnouncement rich results. Google heeft 12 gedocumenteerde structured data fields uit zijn helpdocumenten verwijderd. Deze werden verwijderd omdat ze niet gebruikt werden door Google Search en Rich Result Test geen waarschuwingen geeft. Deze omvatten: HowTo: beschrijving veld. QAPage: mainEntity.suggestedAnswer.author, mainEntity.dateCreated, mainEntity.suggestedAnswer.dateCreated, mainEntity.acceptedAnswer.author, […]

Lees verder…

Posted in SEO

Houd je kennis op peil

Ontvang onze artikelen.