De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

Hoe je YouTube-video’s laat ranken in Google Search

Het is redelijk eenvoudig om jouw YouTube-video’s geïndexeerd te krijgen in Google en kans te maken op vertoningen in de zoekresultaten. Er zijn twee stappen die je moet nemen. Stap 1 is het uploaden van jouw video’s naar YouTube en stap 2 is het instellen van de zichtbaarheid op openbaar. Alleen al door je video’s […]

Lees verder…

Posted in SEO

Hoe verouderde landingspagina’s jouw ranking kunnen beïnvloeden

Elke dag vervallen er veel landingspagina’s wanneer informatie veroudert, producten uitverkocht raken en diensten worden stopgezet. Hoe die verouderde content wordt behandeld vanuit een SEO perspectief kan van grote invloed zijn op de organische zoekresultaten van websites. Het hebben van verouderde content kan er voor zorgen dat de website in positie in de zoekresultaten daalt. […]

Lees verder…

Posted in SEO

Google verwijdert 12 structured data fields uit helpdocumenten

Het verwijderen van structured data fields kan invloed hebben op HowTo, QAPage en SpecialAnnouncement rich results. Google heeft 12 gedocumenteerde structured data fields uit zijn helpdocumenten verwijderd. Deze werden verwijderd omdat ze niet gebruikt werden door Google Search en Rich Result Test geen waarschuwingen geeft. Deze omvatten: HowTo: beschrijving veld. QAPage: mainEntity.suggestedAnswer.author, mainEntity.dateCreated, mainEntity.suggestedAnswer.dateCreated, mainEntity.acceptedAnswer.author, […]

Lees verder…

Posted in SEO

Google publiceert nieuwe helpdocumenten over het beheren van titles en descriptions

Google heeft eind vorige maand twee nieuwe helpdocumenten gepubliceerd om uitgevers te helpen bepalen wat Google in de zoekresultaten laat zien voor titles and descriptions. Ook heeft Google een nieuwe term geïntroduceerd voor de titel van een zoekresultaat, “title link.” Controleer jouw titel links in de zoekresultaten Het eerste document heet control your title links […]

Lees verder…

Posted in SEO

Zoekvolume belangrijke metric in zoekwoorden onderzoek

Zoekvolume is een belangrijke metric in een zoekwoorden onderzoek. In dit artikel lees je over de beperkingen ervan en hoe je het meeste uit zoekvolume voor SEO kunt halen. Zoekvolume is een van de meest gebruikte meeteenheden voor een zoekwoorden onderzoek, maar er bestaan wel misverstanden over deze metric. Dit artikel zal een aantal misvattingen […]

Lees verder…

Posted in SEO

SEO vriendelijke WordPress thema’s

In dit artikel worden de volgende 5 SEO vriendelijke WordPress thema’s besproken. GeneratePress Divi Astra Kadence Hello by Elementor GeneratePress Of je freelancer bent, een startup of bureau hebt, GeneratePress is een uitstekend WordPress thema voor SEO. Het is een snel, lichtgewicht, toegankelijk, responsive en gebruikt geldige HTML/CSS. De gratis versie van het thema is […]

Lees verder…

Posted in SEO

Oorzaken waarom een website verwijderd wordt uit de Google index – Deel 2

In een eerder artikel werden oorzaken besproken waarom Google je webpagina uit de zoekresultaten zou kunnen verwijderen. Hieronder vind je nog meer oorzaken: Content van lage kwaliteit. Verborgen tekst of links. Doorway pages. Overgenomen content. Affiliate programma’s van lage waarde. Slechte guest posts. Spammy structured data markup. Geautomatiseerde zoekopdrachten. Uitsluiten van webpagina’s in jouw sitemap. […]

Lees verder…

Posted in SEO

Hoe je het beste een WordPress thema kiest voor SEO

Jouw WordPress thema draagt bij aan de uitstraling van jouw merk en helpt een goede gebruikerservaring te bieden. Maar mensen vergeten vaak het zoekmachine optimalisatie (SEO) aspect ervan. Een WordPress thema dat niet SEO-vriendelijk is, kan een belemmering zijn in de concurrentiestrijd om bovenaan de zoekmachine resultaten pagina’s (SERP’s) te komen. En aangezien een hogere […]

Lees verder…

Posted in SEO

Oorzaken waarom een website verwijderd wordt uit de Google index

Waarom verwijdert Google sommige content uit zijn index? Hieronder vind je mogelijke redenen waarom Google ervoor kiest om sommige webpagina’s niet weer te geven. Google kiest ervoor om sommige webpagina’s uit te sluiten omdat niet elke optimalisatie een goede is, en sommige content gewoon geen goed antwoord biedt voor zoekers. Misschien publiceer je per ongeluk […]

Lees verder…

Posted in SEO

Tips om website betrokkenheid te meten en verbeteren

Je kunt je wellicht afvragen: Is het tijd om de website te vernieuwen? Voldoet de website eigenlijk wel aan onze doelstellingen? Maar je hebt misschien nog weinig of niets ingesteld om betrokkenheid te meten om deze vragen te beantwoorden. Misschien denk je dat je daar dure software voor moet aanschaffen om de betrokkenheid te kunnen […]

Lees verder…

Posted in SEO

Houd je kennis op peil

Ontvang onze artikelen.