Met zoveel aanpassingsopties in jouw Google My Business-profiel kan het moeilijk zijn om te beslissen waarop je je moet focussen. Maar als het gaat om de ranking in de zoekresultaten, zijn er eigenlijk maar vier velden die invloed hebben op de ranking in de local pack (lokale resultaten) van Google. In dit artikel bespreken we […]
Categorie: SEO
SEO tips voor Web Stories in WordPress
Web Stories voor WordPress is een nieuwe plugin ontwikkeld door Google. In dit artikel krijg je handige SEO-tips bij het maken van Web Stories in WordPress. Met de Web Stories plugin in WordPress kun je schermvullende, klikbare en boeiende visuele verhalen maken die worden aangedreven door AMP-technologie. Het installatieproces van de Web Stories for WordPress-plugin […]
5 SEO Tips voor snellere resultaten
SEO gaat zeker over het spelen van het lange spel. Maar af en toe zijn er wat kleine veranderingen die een groot verschil maken… snel. Hier zijn een paar tips voor korte termijn SEO resultaten. 1. Controleer of je inhoud van zoekmachines blokkeert Controleer of het robots.txt-bestand van jouw website geen grote pagina’s, mappen of […]
Hoe het lokaliseren van de inhoud van jouw website de verkoop kan stimuleren
Als jouw bedrijf zijn doelgroep niet online bereikt, dan laat je een grote kans liggen. Het doel van het weken en maanden doorbrengen van relevante content op jouw website is ongetwijfeld het maken van winst. En als je net als andere website-eigenaren die er zijn, heb je zweet het uit te proberen om Google’s zoekmachine […]
Google brengt officieel zijn Web Stories uit voor WordPress Plugin
Twee en een halve maand na de lancering van zijn publieke beta heeft Google zijn Web Stories voor WordPress-plugin uitgebracht. Tot nu toe heeft de plugin meer dan 10.000 actieve installaties en heeft hij een solide vijfsterrenclassificatie van vijf reviews gekregen. Google creëerde het Web Stories-formaat via zijn AMP-project om uitgevers in staat te stellen […]
5 redenen om SEO voorrang te geven op betaalde mediacampagnes
Betaalde media kunnen goede resultaten opleveren, maar SEO is een krachtige tool die net zo effectief is tegen minder kosten voor jouw bedrijf. In dit artikel geeft de strategie en marketing specialist van Elevation Marketing 5 redenen waarom SEO belangrijker is voor je bedrijf dan betaalde mediacampagnes. Samenvatting: De meeste marketeers combineren SEO en betaalde […]
Apple lanceert mogelijk binnenkort eigen zoekmachine
De onderstaande veranderingen wijzen erop dat Apple mogelijk binnenkort een zoekmachine lanceert. Veranderingen in Spotlight Search op iOS en iPadOS 14 beta Een belangrijke update van de Applebot-ondersteuningspagina Een toename van crawlen door AppleBot Al enkele jaren worden berichten naar buiten gebracht dat Google miljarden dollars betaalt aan Apple om de standaard zoekmachine op Safari […]
29 Vragen die je kunt stellen aan potentiële SEO-klanten
Laat jij jouw SEO-expertise zien? Laat jouw potentiële SEO-klanten zien dat je weet wat je doet door de meeste (of alle) vragen te stellen. Dus, je wilt graag wat nieuwe klanten winnen? Zorg ervoor dat je genoeg vragen stelt – en de juiste vragen. Dat lijkt misschien contra-intuïtief, maar overweeg dit: Er is een goede […]
Tips voor het bloggen in SEO om jouw bedrijf online te laten groeien
De helft van de strijd om jouw bedrijf online te laten groeien wordt veroverd als jouw website op Google staat. De weg naar deze bestemming omvat echter een investering van uren en geld in het maken van hoogwaardige blogs. Bloggen in SEO wordt altijd beschouwd als de sleutel tot succes. Hoewel het optimaliseren van jouw […]
Hoe is SEM gerelateerd aan SEO?
Raak jij ook in de war met het SEM- en SEO-concept? En heb je vragen over hoe ze verschillend zijn, maar toch met elkaar verbonden zijn? Maak je dan geen zorgen, dit artikel geeft je gedetailleerde informatie over SEM en SEO. Wat is SEM? Zoekmachinemarketing of SEM is een marketingstrategie die een marketeer helpt om […]