De behoeften van elk merk zijn verschillend en vereisen een unieke combinatie van SEO, SEM, en e-commerce. Marketeers beoordelen de doelen en mogelijkheden van een merk om te bepalen welke programma’s nodig zijn, maar hoe zullen ze doelen bereiken en welke gegevens zijn nodig om deze doelen te bereiken? Wat is het verschil tussen SEO […]
Tag: overzetten
Google dreigt met stopzetting zoekopdrachten in Australië
Tijdens een hoorzitting van de Senaat in Canberra op vrijdag zei Mel Silva, directeur van Google (GOOGL) Australië, dat de ontwerpwetgeving “onwerkbaar” blijft en de manier waarop miljoenen gebruikers online naar inhoud zoeken, zou “breken”. “Als deze versie van de code wet zou worden, zou het ons geen andere keuze geven dan te stoppen met […]
Moet u gebruik maken van Nofollow, gesponsord, of UGC Links?
Link attributen zijn nodig voor uitgaande links om te voldoen aan de wetgeving van het land en de richtlijnen van Google. Leer hier wanneer en hoe u ze allemaal kunt gebruiken. De vraag van vandaag komt van Aishwarya in Queensland, die vraagt: “Is het nodig om Nofollow, Sponsored of UGC links (rel=”gesponsord”, rel=”volgen” of rel=”nofollow […]
3 Dingen die je moet weten over SEO in 2021
2020 zat vol met onverwachte gebeurtenissen die van invloed waren op SEO. Ben je klaar voor 2021? Hier zijn drie dingen die je in gedachten moet houden. 1: zoek intentie & vraag zijn vloeiend Het is belangrijk om te weten dat zoekintentie en -vraag vloeibaar zijn – en veel meer dan ik eerder dacht. Het […]
Google’s Broad Core Algorithm Update van december 2020: Analyse, observaties, bevingen en omkeringen, en meer belangrijke punten voor website-eigenaren.
Nou, we hebben bijna zeven maanden gewacht, maar het is eindelijk aangekomen (en wel midden in het vakantie-shoppingseizoen). Google heeft op 3 december 2020 weer een brede kernupdate uitgerold, en zoals we hadden verwacht, was het een enorme update. De laatste brede kernupdate was 4 mei 2020, dus we hebben bijna zeven maanden gewacht tussen […]
Google December 2020 Kernupdate is er!
Na zeven maanden heeft Google zojuist een nieuwe kernupdate uitgebracht – de kernupdate van december 2020. Google kondigde aan dat het een nieuwe kernupdate aan het uitrollen is, de kernupdate van december 2020. Dit is de derde kernupdate van het jaar 2020, de eerste was de kernupdate van januari 2020 en de tweede was de […]
YouTube Analytics rapporteert nu over Verkeersbronnen
YouTube Analytics wordt bijgewerkt met een nieuw rapport dat de makers laat zien hoe de kijkers hun video’s vinden. In het laatste nieuwsbulletin voor kanaaleigenaren op het Creator Insider-kanaal legt het YouTube-team uit hoe dit nieuwe rapport de gegevens over verkeersbronnen veel duidelijker maakt. Eigenaren van een YouTube-kanaal kunnen het nieuwe rapport vinden in het […]
Een snelle handleiding voor het maken van SEO-vriendelijke WordPress-URL’s
Zorg ervoor dat je SEO-vriendelijke URL’s hebt. Het creëren van SEO-vriendelijke URL’s is een super eenvoudige manier om uw SEO te verbeteren. In dit artikel leert u vier tips om ervoor te zorgen dat uw WordPress URL’s SEO-vriendelijk zijn. Als je het goed doet, verbeter je de organische zichtbaarheid van je zoekopdracht, met name voor […]
5 SEO Tips voor snellere resultaten
SEO gaat zeker over het spelen van het lange spel. Maar af en toe zijn er wat kleine veranderingen die een groot verschil maken… snel. Hier zijn een paar tips voor korte termijn SEO resultaten. 1. Controleer of je inhoud van zoekmachines blokkeert Controleer of het robots.txt-bestand van jouw website geen grote pagina’s, mappen of […]
Google Autocomplete Voorspellingen uitgelegd
Google’s Search Liaison, Danny Sullivan, legt in een nieuwe blogpost uit hoe autocomplete voorspellingen worden gegenereerd. Iedereen die Google Search gebruikt, is al eerder in aanraking gekomen met autoaanvullen, omdat de voorspellingen beginnen te verschijnen zodra er woorden in de zoekbalk worden getypt. Autoaanvulvoorspellingen zijn ontworpen om gebruikers tijd te besparen door ze nog sneller […]