De kracht
van specialisatie

Gespecialiseerd in SEO/SEA
Wij helpen bedrijven met het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we via Google, zowel lokaal,
nationaal als internationaal. Onze specialisten werken daarbij nauw samen met onze klanten.

SeoQuake, een handige tool?

SeoQuake is geen aardbeving onder de SEO Tools maar zeker interessant. Wat vind jij? Deze tool is wat ons betreft in ieder geval handig om snel zicht te krijgen op een aantal belangrijke vindbaarheidsindicatoren als linkpopulariteit voor linkbuilding en aantal geindexeerde pagina’s bij o.a. Yahoo en Google. […]

Lees verderā€¦

Help, ik heb SEO-gedragsproblemen!

Je website bezoekers doen niet precies wat je wil dat ze gaan doen….. te weinig bezoekers ondernemen actie op je website zoals contact opnemen, informatie aanvragen, offertes aanvragen, in winkelwagen stoppen, bestellen, inschrijven nieuwsbrief, volgen via Twitter, kopen etc. etc. Je kent het wel. […]

Lees verderā€¦

Optimalisatie in AdWords

De juiste advertentie voor AdWords maken, lijkt simpel. Een koptekst die niet meer dan 25 karakters bevat, 2 regels advertentieregels van maximaal 35 stuks en de URL van je website eronder. De juiste advertentie is geboren. […]

Lees verderā€¦

Bold is niet altijd Beautiful

Niets is voor eeuwig. Enkele jaren geleden heeft de uitroep ‘Gaaf!’ bij iets leuks plaats gemaakt voor ‘Vet!’. Inmiddels lijkt ‘Vet!’ ook weer veld te moeten ruimen voor ‘Gangsta!’ In SEO is het niet anders. […]

Lees verderā€¦

KISS die landingspagina!

Landingspagina’s zijn als holes op golfbanen. De bal moet er zo snel mogelijk op terechtkomen en je wilt het liefst direct scoren. Wat is de eis om een hole-in-one op onze website te zien? Hoe zetten we bezoekers aan tot actie in de vorm van aankoop, nieuwsbrief, contact enz.? In een woord KISS. In meer […]

Lees verderā€¦

Google met nieuwtje op SES: notities maken in Analytics

Elk jaar hanteert Google de kerstgedachte ten aanzien van Analytics. Eerdere aanpassingen rond Kerst waren onder andere een eenvoudiger meetscript en het kunnen groeperen van bezoekers. Tussendoor (rond Pasen) verraste Google ons nog met API: het combineren van data uit Analytics met die uit andere systemen. Het wordt weer Kerst en tijd voor de volgende […]

Lees verderā€¦

Google strooit met kruimels

Het nieuwe jaar is nog niet begonnen of Google heeft alweer een verrassing klaar staan. Dit keer een zeer opvallende. De zichtbare URL’s binnen de zoekmachine wordt omgezet naar een ‘breadcrumb pad’. […]

Lees verderā€¦

Houd je kennis op peil

Ontvang onze artikelen.