Als jouw bedrijf zijn doelgroep niet online bereikt, dan laat je een grote kans liggen. Het doel van het weken en maanden doorbrengen van relevante content op jouw website is ongetwijfeld het maken van winst. En als je net als andere website-eigenaren die er zijn, heb je zweet het uit te proberen om Google’s zoekmachine […]
Tag: overzetten
Google brengt officieel zijn Web Stories uit voor WordPress Plugin
Twee en een halve maand na de lancering van zijn publieke beta heeft Google zijn Web Stories voor WordPress-plugin uitgebracht. Tot nu toe heeft de plugin meer dan 10.000 actieve installaties en heeft hij een solide vijfsterrenclassificatie van vijf reviews gekregen. Google creëerde het Web Stories-formaat via zijn AMP-project om uitgevers in staat te stellen […]
Google’s John Mueller: Trefwoorden in Domeinnaam zijn niet nodig
Google’s John Mueller adviseert SEO’s en site-eigenaren dat er geen ranking voordeel verbonden is aan het hebben van trefwoorden in een domeinnaam. Dit onderwerp werd behandeld in de nieuwste Ask Google Webmasters video die een vraag bevat over trefwoord-gebaseerde domeinextensies (ook wel top-level domeinen genoemd). Hier is de vraag die is ingezonden: Verbetert een .jobs-domein […]
Breadcrumbs & SEO: Alles wat je moet weten
Breadcrumbs zijn navigatie-elementen die worden gebruikt om een betere UX te creëren en de kruipbaarheid te verbeteren. Ontdek hoe breadcrumbs SEO beïnvloeden. als het gaat om SEO, is er veel om mee te worstelen. Sleutelwoorden, links en diepgaande inhoud hebben allemaal invloed op uw vermogen om in de almachtige zoekmachines te rangschikken. Het is net […]
29 Vragen die je kunt stellen aan potentiële SEO-klanten
Laat jij jouw SEO-expertise zien? Laat jouw potentiële SEO-klanten zien dat je weet wat je doet door de meeste (of alle) vragen te stellen. Dus, je wilt graag wat nieuwe klanten winnen? Zorg ervoor dat je genoeg vragen stelt – en de juiste vragen. Dat lijkt misschien contra-intuïtief, maar overweeg dit: Er is een goede […]
Google’s Rich Results Test Tool Ondersteunt ‘Artikel’ Markup
Google werkt zijn Rich Results Test tool bij met ondersteuning voor artikel gestructureerde data markup. We are happy to announce support for Article structured data in the Rich Results Test tool. Read more about the markup in our developer documentation https://t.co/8osWelZNwu or test your pages at https://t.co/AGp8xwSsDK pic.twitter.com/YjuomwwnMl — Google Webmasters (@googlewmc) August 10, 2020 […]
6 redenen waarom Redesigns jouw SEO resetten
Je hebt je website opnieuw ontworpen. Het is prachtig, verhoogt jouw omzettingsgraad, en klanten houden ervan. Maar waarom duikt jouw organisch zoekverkeer 40% en flatline? Zoekmachineoptimalisatie (SEO) steunt op drie kernpijlers: de relevantie van de content voor de zoekopdracht van de zoeker, de technische mogelijkheid om die content te crawlen en te indexeren, en de […]
De 10 BESTE Gebroken Link Checker Tools voor jouw website
Gebroken links zijn de links die een 404-foutmelding tonen. Over het algemeen treedt dit op wanneer de website-eigenaren een wijziging aanbrengen of een pagina van de website verwijderen. Deze links worden ook wel dode links genoemd en zijn niet goed voor SEO en de persoon die de website bezoekt. Wanneer gebroken links beschikbaar zijn op […]
Tips voor het bloggen in SEO om jouw bedrijf online te laten groeien
De helft van de strijd om jouw bedrijf online te laten groeien wordt veroverd als jouw website op Google staat. De weg naar deze bestemming omvat echter een investering van uren en geld in het maken van hoogwaardige blogs. Bloggen in SEO wordt altijd beschouwd als de sleutel tot succes. Hoewel het optimaliseren van jouw […]
Hoe is SEM gerelateerd aan SEO?
Raak jij ook in de war met het SEM- en SEO-concept? En heb je vragen over hoe ze verschillend zijn, maar toch met elkaar verbonden zijn? Maak je dan geen zorgen, dit artikel geeft je gedetailleerde informatie over SEM en SEO. Wat is SEM? Zoekmachinemarketing of SEM is een marketingstrategie die een marketeer helpt om […]