Bloggen is in de online wereld niet meer weg te denken. Het is dĆ© manier om jezelf te profileren als autoriteit, (potentiĆ«le) klanten binnen te halen en hoog gevonden te worden in Google. Toch laten velen deze trend links liggen: āHet kost veel tijd en wat is het profijt?ā Het kost inderdaad wel tijd, maar […]
Tag: overzetten
Hoe vergelijk je de ontwikkeling van je backlinks met concurrenten?
Op dit filmpje zieĀ je hoe je met Majestic de ontwikkeling van je backlinks kan controleren en vergelijken met concurrerende websites. Bedankt Bedankt voor je interesse. Neem gerust contact op als je een vraag hebt. […]
Hoe haal je meer uit je SEO kosten?
Als marketeer wil je het maximale uit je SEO kostenĀ halen.Ā Je wilt immers je marketingdoelstellingen halen. Hoe doe je dat? Dat doe je als volgt. Je kiest ervoor omĀ een deel van de SEO werkzaamheden zelf uit te voeren. Ja je leest het goed. Je gaat ook zelf aan de slag. Hierbij kies jeĀ uiteraard alleen SEO werkzaamheden […]
KeywordMate voor goede zoekwoorden
Onlangs zag ik op LinkedIn een aankondiging van een nieuwe keyword tool die belooft zoekwoorden te kunnen vinden waarmee je Top 10 posities in Google gaat krijgen. Aangezien ‘goede zoekwoorden vinden’ behoort tot Ć©Ć©n van mijn grote interesses kon ik het niet laten om deze tool eens goed te bekijken. Hieronder vind je een stukje […]
Google Updates: HTTPs, Mobile Friendly, āKoopā knop
Hierbij een update met betrekking tot de ontwikkelingen rondom Google. Ā Google kwaliteit update Google heeft eind mei 2015 aangegeven dat er beginĀ mei eenĀ Ā“kwaliteit updateĀ“ is doorgevoerd in het algoritme. Google heeft bepaalde factoren zwaarder of minder zwaar Ā laten wegen bij het bepalen van de kwaliteit van een website.Ā Helaas is er verder erg weinig informatie […]
Conversies genereren door retargeting
Retargeting is een manier van adverteren waarbij je bezoekers die je website of webshop hebben verlaten, verleidt om terug te keren zodat ze alsnog een transactie doen. Je bent er dus van verzekerd dat je jouw doelgroep zult bereiken door gericht te adverteren. […]
Linkbuilding, hoe doe je dat?
Linkbuilding is vaak een noodzakelijk onderdeel om beter vindbaar te worden. Bij linkbuilding gaat het om het verkrijgen (verdienen) van externe links naar je website om je posities in Google te verbeteren. Dat kan op verschillende manieren: er zijn namelijk meerdere vormen van linkbuilding. Hieronder vind je een zo compleet mogelijk overzicht met de […]
Linkprofielen beoordelen met Majestic Flow Metrics
Majestic Flow Metrics zijn maateenheden die veel zeggen over de ‘waarde’ van een URL. De Majestic Flow Metrics kan je gebruiken bij het beoordelen van inkomende links. De Flow Metrics van Majestic (voorheen MajesticSEO) bestaan uit twee maateenheden: Trust Flow en Citation Flow. […]
Reactie op reacties linkbuilding
Het artikel over Three Way Linking bracht leuke reacties op. Reacties die een beetje aangeven hoe er over linkbuilding wordt gedacht. We zetten wat dingen op een rijtje. Hieruit pluk je wat je kunt doen en wat je vooral niet moet doen met linkbuilding. De basis geeft Google in Ć©Ć©n zin: “A crawler visits a page, copies the content and follows the links.” […]
Betere resultaten met Univeral Analytics en Tagmanager
Resultaat en het goed meten van resultaten zijn erg belangrijk bij SEO. Een tool waar geen enkele SEO zonder kan is Google Analytics. De laatste versie van Google Analytics is Universal Analytics(UA). […]