Zoekmachine marketing
Als specialist in zoekmachine marketing maken wij websites beter vindbaar in de zoekmachines. Zoekmachine marketing is grofweg onder te verdelen in zoekmachine optimalisatie (SEO) en zoekmachine adverteren (SEA).
Zoekmachine optimalisatie
Zoekmachine optimalisatie (SEO) maakt je website structureel beter vindbaar voor je doelgroep.
Zo sluit je product naadloos op de vraag van je doelgroep aan. Dat betekent sterke posities in Google. Je website krijgt een goede positie tussen de ‘gewone’ zoekresultaten (Organic Search), de niet-betaalde zoekresultaten.
Google AdWords, SEA
Wij plaatsen advertenties in de zoekresultaten (SEA).
Google AdWords plaatst op elk gewenst trefwoord een advertentie tussen de zoekresultaten. Dit zijn de betaalde zoekresultaten. Via deze zoekmachine marketing dienst ontvang je direct meer doelgroepbezoek! Advertentiecampagnes in Google AdWords leveren in de praktijk snel meer bezoek op.
Dit is een zekere manier van adverteren: je krijgt snel gericht bezoek. De resultaten zijn nauwkeurig meetbaar zodat de advertentiecampagne snel kan worden bijgesteld om de resultaten zo goed mogelijk te houden.
SEO webdesign
Proseo kan samen met een partner een nieuwe website bouwen die direct goed vindbaar is in Google. Die nieuwe website staat op een sterk SEO-fundament. Daarnaast zijn de door ons ontwikkelde websites zeer gebruiksvriendelijk. Prima vindbaar en prettig leesbaar koppelen wij aan gericht op conversie.
SEO Nieuwe website
Proseo adviseert en begeleidt de overgang naar een nieuwe website. Het is erg belangrijk dat de juiste acties worden ondernomen om ervoor te zorgen dat de huidige resultaten in de zoekmachines worden behouden. Proseo werkt nauw samen met je webbouwer om de overgang naar de nieuwe website zo soepel mogelijk te laten verlopen.
Google analytics
Proseo heeft gedurende vele jaren veel kennis vergaard van het statistieken pakket Google analytics. Er zijn erg veel mogelijkheden om je website statistieken eenvoudiger en beter te kunnen lezen en begrijpen. Het meten van conversies is bijvoorbeeld essentieel om te bepalen of je marketing activiteiten zichzelf terugbetalen.